Zgodnie z §5 i §8 Regulaminu postępowania przy ustaniu, zawieszaniu i wznawianiu członkostwa w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa
Zakończenie okresu zawieszenia na wniosek członka izby następuje:
1) na podstawie pisemnego wniosku członka izby,
2) po opłaceniu:
a) zaległych składek członkowskich, w wysokości obowiązującej w okresie powstania zaległości,
b) bieżących składek członkowskich, (oraz ewentualnej opłaty za wznowienie członkostwa)
3) na mocy ostatecznej uchwały okręgowej rady izby,
4) od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione
warunki, o których mowa w pkt 1-3.
Wniosek o zakończenie okresu zawieszenia
Pobierz druk (format .pdf)
Wnioski można składać w Biurze ŚlOIIB w Katowicach,
w Placówkach terenowych i Punktach informacyjnych ŚlOIIB do 20-go każdego miesiąca
lub przesyłać na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.